måndag 5 januari 2009



Brrr lika kallt idag, men solen skiner så det är ju vackert ute. Tänkte sätta på termobyxorna senare och ta mej en promenad. Har varit lite dålig på den fronten nu en längre tid. Igår bakade jag bullar så nu finns det ifall man får någon fika sugen gäst. Ska gå ner och lägga i en tvätt, så den blir nog några maskiner med tvätt. Sen ska jag lata mej resten av dagen. Gubben han söker efter släcktingar, lite roligt när han hittar så långt till baks som år 1887. Man kanske får resa till Amerika för där har han en del släcktingar. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla Mamsen! nu har jag agnat en timme at att kolla din blogg. vilka fina bilder det va hemifran da =) sa sota och goa ni ar som tankte sa pa oss vid nyar. ni ar val for harliga anda! sag att bebi lever pa som vanligt och snor kakor nar ingen ser pa. hon ar allt min lilla kak-katt hon...lite lika skulle man kunna saga att vi ar..haha jag har dock svart att hitta mig gott fika och godis har. god mat finns det iaf gott om.
snart ar jag hemma igen, "pa saker mark".bara 40 dagar kvar nu...
ta hand om er och halsa alla.
Massa kramar till er fran mig.