söndag 4 januari 2009

Brrrrr


ja idag är det kallt. Vi hade -20 grader när jag kom upp idag, men nu har det sjunkit så det är bara -17 grader. Men Januari brukar ju vara en kall månad. Men jag har då inte varit ute och tagit någon promenad sen före jul, men man skulle ju gå ut. Kläder har man så man kan sätta på sej så man inte fryser, men det gör man ju inte dum som man är, men det är skönt inne i värmen. Idag har jag bakat bullar, så jag har något att bjuda på ifall det skulle komma någon. Ändå skönt att veta att man har det i boxen. Så nu ska jag inte göra något mera på ett tag. Har ju broderat klart tavlan så nu vet jag inte vad jag ska göra. Hittade mönster på ett julkort får väl göra det så jag har till nästa jul. Om jag inte glömt vart jag lagt dom hahaha... minnet är ju inte som förr.. ja undrar vad man ska hitta på för mat idag? Man kan ju äta rester som är kvar. men se min dotter är lite kinkig på mat hon äter inte upp värmd mat så jag måste ju ändå laga något Phu va drygt. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk vad tjejer är knepiga ibland.Men hon tänker nog om en vacker dag när hon ska sköta sitt eget hushåll.Då har hon nog inte råd att kasta bort resterna...Kram