måndag 19 januari 2009



PHU vad jag fick pulsa idag när jag skulle gå ner till biblioteket. Det har ju snöat en del men inte så himla mycket men det räcker att pulsa i. Gångbanan har dom då inte plogat, men det är inte lätt för dom som ska göra det att hinna vara över allt. Håller på och bakar matbröd igen. Nu har jag kommit in i en riktig bakperiod, tycker det är kul. Speciellt hatt pröva ny recept på matbröd. Skickad mitt läkarintyg till försäkringskassan idag så nu är det gjort. Ska ju börja jobba 25% den 1/3-30/4 sen ska jag börja med halvtid alltså 50% den1/5-----. Fick från försäkringskassan att dom betalar ut sjukersättning för min arbetsprövning till den 30/4 men då har jag redan börjat jobba 25%. Phu allt är en enda stor röra just nu det snurrar runt i huvudet..... Men det ordnar sej med "skridskorna bara det blir is". Var lat idag när jag kom hem, värmde pizzan som blev kvar när vi åt om lördagen, det var bara jag och min son hemma. Skönt att få vara lat ibland. den där maten vad det är träligt att hitta på vad man ska äta, tycker det blir det samma hela tiden. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu ibland är det svårt att komma på vad man ska laga för mat...Kram