lördag 17 januari 2009



ja idag fick man dra hastigt till stan. Min son var och köpte en kontorsstol igår och i morse då hörde jag hur det skramlade inne på hans rum. Så när han kom ut så skojade jag och sa- gick stolen sönder och det gjorde den, så det var bara att ringa och sen dra till stan. Sen efter att vi ätit så var vi ut till min kusse och fikade. Så fick hennes son se hur min son såg ut runt ögat, nu har han alla möjliga färger det är blått,rött svart men han ser ju bättre ut för det är inte så svultet idag. Ja så kan det gå när man spelar inne bandy med livet som insats, men dom har ju kul och olyckor händer det. Tänkte baka i morse men det få allt vara kanske jag gör det i morron det få vi allt se. Gjorde pizza till middag idag, den är så god den där pizzan och speciellt med kyckling på. Nej nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite. Tjingeling

Inga kommentarer: