fredag 16 januari 2009

Läkarbesök



ja då har man varit till doktorn. Har en ny doktorn nu på fvh, men jag vet inte riktigt vad det är för en. För det första så kom han 10 min försent. Han var först ut till väntrummet och tittade på två killar som satt där och frågade dom om det var någon som skulle till honom, ser jag ut som en kille eller? har ju aldrig träffat honom och inte han mej heller men han kunde väl sagt namnet på den som skulle till honom. Så nu ska jag arbetsträna fram till den sista februari sen jag börja jobba 25% och månaden där på ska jag vara uppe i 50% men vart ska jag vara då? Det vet jag ju inte. Tur jag ska in till min terapuet nästa fredag för nu är det då så rörigt som det kan bli. Doktorn skulle skicka en remis till Falun för jag har carpaldunelsyndrom och sådant kan dom operera och det vet jag väl att man kan. Ja vi får se vad det blir med det ska dit och så får dom bedömma om det behövs. Den 26 januari ska jag träffa min rektor och en tjej som jobbar åt kommunen med att placera ut sådana som jag på jobb. Men vart det kan man ju undra????? Känner mej bitter på något vis, som om man vore någon jä... slit och släng pryl. Först när jag läste mitt läkarintyg blev jag ledsen men nu är det åt det motsatta hållet. Ska på sjukgymnastik i stan, men i basäng, men det veto katten om jag har lust till. Ju mer jag tänker på det desto mera tveksam blir jag. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad Betyder det där syndromet du sa att du hade?
Har aldrig hört om det förut.
Träna i basängen är jättebra för man får inte ont efteråt...Kram