torsdag 15 januari 2009



Ja då var det dax att lägga sej för kvällen. Vad dagarna går undan. På förmiddag ringde min vän från Karlstad och dom var på väg upp, så dom kom och fikade hon hade gubben med sej. Dom skulle sen vidare till hennes mamma, så dom tog en sväng hit först. Det var kul, man blev ju lite förvånad när dom dom kom så där bara helt plötsligt Idag fick min dotter sin mobil, som hon har haft på reparation Hon fick den i julklapp och hade den i 4 dagar innan vi kom någonstans så vi kunde lämna in den. Ska ringa Telia för den är fortfarande glapp, men dom sa att den skulle vara så när min dotter sa att den var det fortfarande. Men jag har känt på andra mobiler med samma märke och dom har du inte glappat något. Dålig stil av telia faktiskt. nej ni nu ska jag allt krypa ner under täcket ska ju upp tidigt ja innan tuppen har vaknat. Tjillevippen

Inga kommentarer: