onsdag 14 januari 2009



ja nu har jag gnott på så jag han städa innan jag gick till biblioteket. Men övervåningen den får vara till en annan gång. Inte så noga där för det är ingen annan än vi som sover där så där är det ingen panik med att få städat. Ja då har gubben bakat semlor igen, nu börjas det med semlor men han gör jätte goda semlor mumsssssss. Tänk att 2,5 tim på bibliotek går så fort men det är kul att vara där så det kan ju vara så också som gör att tiden går fort. i morron innan jag ska gå ner till jobbet så har jag inte som jag ska göra så det känns skönt att bara få ta det lugnt innan man går. Inte klokt vad dagarna går dom bara susar fram i morron sen är jag ledig. Biblioteket är ju inte öppet fredagar, men då ska jag in till stan ska in ocj träffa doktorn är sjukskriven tills den 20/1 så han lär förlänga den ytterligare någon månad framåt. Fick sms från min dotter som är i Thailand Nu har dom varit till tigertemplet och fått klappa tigrarna. Oj vad jag börjar längta efter henne, dom har snart varit där i 2 månader. Ska bli skönt när dom är hemma igen. Tjillevippen

Inga kommentarer: