torsdag 29 januari 2009

Party Lite


Ja då har man haft party igen, men nu har jag inte bokat något mera. det börjar bli så svårt att få ihop folk. Jag fick en liten slant att handla för, men jag ska ha med mej katalogen på onsdag när Line dancen är, så det kanske ökar på min lilla slant som jag får att handla för. Jo då jag var och dansade line dance i går och det var jätte kul. Men nu vet jag att när det är dax att sluta. Hade lite svårt med det förut, men nu vet jag vart gränsen går. Så jag var inte med till slutet igår och det kommer jag nog inte att vara än på ett tag. Blir det för mycket så orkar helt enkelt inte hjärnan ta in mera så då är det bara att ge sej. Min kusin har köpt sej en spikmatta, så nu är jag då så nyfiken på vad det är för något. Det kanske man skulle behöva för jag är öm i hela ryggen vet inte vad det är, det kan ju vara dansen igår också som kommer efter. Men jag har varit slut i ryggen länge men nu är det mera än vanligt. Phu vad drygt. Tjingeling

Inga kommentarer: