onsdag 28 januari 2009

kronblom



Nu tror jag latmasken har tagit mej rejält. Nu har jag virkat och tycker det är så roligt så jag glömmer allt annat. Men jag ska försöka skärpa mej. Nu har jag fått ett nytt läkarintyg är helt sjukskriven till den 9/4, sen efter det så ska jag börja jobba 25% men vart det får vi se då. Har också varit och pratat om bad och det ska bli två dagar i veckan så det får vi se hur man orkar. Blir drygt att åka så ofta man har ju i alla fall sex mil enkel resa och så ska man arbetsträna där ut över, ja vi får se. Igår trodde jag att jag gick upp tjugo i 10 tyckte jag han göra så mycket och klockan gick men det blev lite segt brukar ju inte hinna så mycket innan jag ska till biblioteket. Då fick jag se att jag gick upp en hel timme tidigare än vanligt så inte undra på att jag han så mycket. Men idag var klockan närmare halv 10 det är ungefär den tiden jag går upp. Bakade små frallor innan jag gick idag dom skulle man baka ut direkt och sen skulle dom jäsa på plåten så det gick ju fort. Har så ont mellan skullderbladen så jag tror jag ska korta ner mina promenader jag tar innan jag går till biblioteket. Jo den 18/2 ska jag in till lasarettet i Falun har fått tid där då för min handled, undersökningen skulle ta mellan 1-1,1/2 timme undrar vad dom gör då. Man skulle vara varm och händer och fötter stod det på kallelsen. Idag är det laine dance jag vet int om jag ska gå, har så mycket ändå att hålla reda på så jag tror jag lägger det på hyllan ett tag. Ja vi får se hur det blir har inte bestämt mej helt än, nu har jag uppdaterat lite. Tjingeling

Inga kommentarer: