onsdag 17 december 2008



usch så här känner jag mej. Ska åka till min dotter idag så jag började tidigare på bibblan idag. Har känt mej trött och sliten länge nu, men det kan ju vara julen som gör det, allt man vill göra och fixa och åkandet hit och dit. Men nu på fredag är det sista dagen som jag ska in på sjukgymnastik, då kanske man kan vila upp sej tills måndagen igen, få känna att man är ledig fredagar. Nu ska jag inte börja på biblioteket igen förrän nästa år (hu vad det låter länge) fast det är ju inte många dagar kvar tills nästa år. Vi blev bjudna av våra vänner på nyår, så det ska bli kul, det blir vi och en familj till, fast dom är som oss, två kvar. Det blir så när barnen vuxit upp och dom har sitt. Fast det är allt skönt att ha stora barn som kan klara sej själva. Nej nu ska jag packa så få se om jag får allt med mej. Ska ha min faster med enin till stan ska köra hem henne och samtidigt gå in till skomakaren och höra om han kan laga mina skor tills på fredag, för sen vet inte jag när jag ska till stan igen. Tjillevippen

Inga kommentarer: