lördag 20 december 2008



ja nu har jag gnott på i flera dagar. Först på utvecklinssamtal med min dotter, sen låg jag över där en natt. Vi hade det lite mysigt, var och köpte pizza på ett ställe som min dotter visste att dom hade goa pizzor. Sen efter utvecklingssamtalet åkte vi till kupolen och snurrade runt lite, hon köpte julklapp till sin store bror och kusinen. Letade efter skor men jag hittade då inga som jag ville ha. Skulle haft något som inte är för fint men ändå så man kan ha dom om man ska ut på något. Att komma i kängorna tycker jag inte är så roligt. På torsdag då när jag vaknade hos min dotter så diskade jag och dammsög sen åt jag frukost och så bar det av till en stor markand City Gross. Å där gick jag länge och tittade och handlade gjorde jag ju också, men har nog aldrig sett ett så stort sortiment av varor, så det var kul att gå där och titta. Sen därifrån åkte jag till nästa stormarknad ica supermarket, sen biltema och sist Lidel men jag fick ändå inte med mej allt som jag skulle ha. Så på fredag när jag var in till stan för sista gången hos sjukgymnasten så handlade jag det sista på Lidel och M.M så nu är det färdighandlat för julen. Hade min son med mej till stan så han handlade allt han också julklapp till sin lilla syster. Idag var vi ut en sväng till min kusin, hennes pappa var där så vi åkte dit för att även träffa honom, det är ju min farbror, ja herre jisses vilken stor släckt man har. Men min kusins pappa var att bra lik min pappa haha inte konstigt för dom är ju bröder haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyckte väl att jag såg din son i stan...Men var inte säker på om det var han.Han tittade så på mig så han tycker väl att jag var snorkig när jag inte hälsade.Inte alls min mening iallafall.Kram Helena