tisdag 16 december 2008



så här kände jag mej i går kväll innan vi kom hem. Vi åkte runt 08,00 och var inte hemma igen förrän vid 18,00 snåret. Det var en lång dag, men vi fick nästan allt utredd som vi var ute efter, så nu är alla klappar köpta och inslagna. Men tomten som gubben var ute efter hittade vi inte på något ställe. Vi passade också på att träffa våra vänner i Karlastad när vi var ner. Vi tog några timmar på stan men där hittade vi inte något, jo jag köpte en mugg till min bästa vännina, den ska hon få idag när jag kommer ner till bibblan. Sen tog vi genvägen hahaha över Sunne hem, vi tänkte hälsa på vår dotters svärföräldrar men då började hon jobba halv tre så det gick ju inte så bra. Men hon jobbar på en affär i Sunne så den letade vi reda på och gick in där och över raskade henne. Köpte skrädmjöl, jag ska baka skrädmjöls drömmar dom är jätte goda. Köpte ett paket till min kusin som är frisör. Det finns inte att köpa skrädmjöl i Dalarna inte vad jag vet. Men i Värmland finns det, men inte på alla affärer bara på vissa. så nu ska vi baka drömmar mmmmm så gött. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Har bara hört talas om skräddmjöl,att det finns att köpa någonstans.Vad är det igentligen?
Kram Helena