tisdag 2 december 2008

SNÖ


Fy tusan nu har det snöat hela dagen. Inte lite med snö som kommit ner,nu räcker det med snö. Är det så här i morron när jag ska in till stan så vet jag inte om jag åker in så tidigt. Ska vara på sjukgymnasik kl 9 då måste jag åka runt 8 om jag ska hinna dit. Men snöar det som nu då får det nog vara. Ja ska hämta min dotter kl 12 i stan för hon ska till tandläkaren så det blir ett riktigt raggande fram och tillbaks. För när hon varit till tandläkaren så måste vi åka tillbaks till stan. Tandläkaren har vi ca fyra mil från vår lilla by så från stan blir det två mil. Ja bor man på landet så bor man på landet men jag tror inte jag vill flytta här ifrån då får man ta det, för så är det. Var ut och titta på resedagboken min dotter har, och nu har dom varit ute och ridit på elefant, ja dom har det då härligt varm och skönt. Annat än vad en annan har, snö och kyla. Tjingeling

Inga kommentarer: