tisdag 2 december 2008



ja håjaja nu snöar det ute idag. Men det ska det göra nu när vi är i vinter månaderna. Det blir ju ljusare ute och så känner man att det börjar närma sej jul. Det kommer att kännas konstigt nu när inte min äldsta dotter kommer hem till jul. Phu vad jag är trött idag tröttare än vanligt. Men så är det vissa dagar är det bra och andra sämre. få se nu vad länge man får titta på Prison Break innan dom gör jul uppehåll skulle inte förvåna mej ett dugg. Men nu är det jätte spännande,så får man vänta tills nästa måndag. Men men så är det när man tittar på serier, tror inte jag missat ett enda avsnitt av Prison Break. Ska damsuga idag innan jag tar min promenad ner till bibblan. Börjar halv 2 till 4 nu har ökat min tid med en halv timme fyra dagar i veckan så det blir tio timmar, få se hur det kommer att kännas. Tjillevippen

Inga kommentarer: