söndag 7 december 2008


Nu i kväll var vi till gubbens syster på kalas. Deras dotter fyller 20 år idag. Så nu har man ätit tårta och bullar, tårtan var jätte god 20 åringen har gjort den själv. Hon är duktig på att baka och greja med sånt. Hon gick ju den utbildningen på gymnasiet så hon vet ju hur man gör det där lilla extra som gör att allt blir så gott. Min dotter har åkt hem till sej för att gå i skolan i morron. Och kusin vitamin bor hos min dotter än, dom håller fortfarande på med hennes lägenhet ännu. Men det ser ut att funka bra på 28 kvadrat. Själv skulle jag bli tokig om jag skulle på så med någon en längre tid. Men samtidigt så är det ju roligt att ha någon att prata med och så. Nej nu väntar sängen jag hör hur den ropar hahaha. Man måste ju sova för det kommer ju en ny dag i morron. Tjillevippen

Inga kommentarer: