måndag 8 december 2008


Idag har jag då varit trött hela dagen. När jag vaknade visste jag inte om jag skulle orka gå upp, men man kan ju inte ligga hur länge som helst heller, brukar gå upp mellan halv 10-10. Någon enstaka gång kan det bli tidigare jag vaknar, men jag sover runt 10 timmar per natt, men det kvittar om jag bara sover 6 timmar så är jag lika trött. Men det kanske är vädret som gör att man blir så trött, det har varit grått och snöat och rengat om vart annat. Doktorn som jag hade när jag var på utredning i Borlänge trodde med stor sannolikhet att jag hade fibromyalgi och det gör att man jämt är trött. Men jag har ingen diagnos att jag har det, men det vill jag allt bra gärna ha så man vet om det är det eller något annat som gör att man är trött jämt, för det är drygt kan jag lova att aldrig få känna sej ut vilad. Idag när jag gick upp såg jag att min dotter ringt mej på mobilen vid 07,00 draget, så jag sms;ade och frågade vad hon ville och hon hade ont i huvudet igen så hon ville inte gå till skolan. Men det fick hon lov att göra ändå för hon får inte sjukanmäla sej själv utan det måste jag göra. Men vad kan jag gör ingenting, hon hade läkartid i fredags men den fick jag av boka för hon vägrade gå till doktorn, så vad mer kan jag göra. Nu ska jag gå ner och försöka leta reda på ett julkort som jag har broderat som jag ska skicka, men jag vet inte vart jag har gjort av det har inte den minsta susning, vet att jag tänkte att här får det vara tills det är dax men nu BORTA. Sen ska jag titta på Prison Break som börjar kl 22,00 det får man inte missa. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du det kan vara många saker som gör att man jämnt är trött. Hoppas att det kommer till klarhet för dig snart med det.Kram