lördag 6 december 2008


ja fy nu är det full vinter igen. Visst har vinter sin tjusning med snö och allt. Har allt hellre det än att det ska regna och blåsa. Som vanligt så har det väl inte hänt så mycket idag. Jag har broderat klart min julduk, nu ska den bara fållas upp sen är den klar. Min dotter har några killar här på besök, en är hennes pojkvän och kommer inte så lång härifrån vår lilla by. Gubben han har åkt och hälsat på några jaktkamrater han har i en annan by lite längre bort. Min moster bor där så han är väl dit också och hälsar på. Vet inte man jag tycker inte om att åka dit sitta där och lyssna på gubb snack nej då är jag hellre hemma i min lugna vrå och tittar på tv eller något annat. Var där så mycket när jag var liten, ja i tonåren också för den delen, man fick åka åcke man ville eller inte det var bara så, så jag vill helst inte vara där. Blir alldeles knottrig vet inte hur fort jag ska kunna komma därifrån. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vem vill vara i världens ände hahahah kram kram kussen