fredag 5 december 2008



ja gud va jag blir nöjd. Men nu är det som det är nu får hon fixa det själv hädan efter. Har inte gjort så mycket idag, varit ner till affären det är väl det enda. Kvällen igår var bra vi åt pizza och tog några cider. lite mysigt tyckte jag det ändå var. Sällan man kan hitta på något, gubben är ju hemma jämt. Kan faktiskt vara roligt med tjejer bara. Ja nu blev det bara jag och min bästa vän. Ska försöka en annan gång om gubben åker bort en fredag, då kan man ju ha en tjej kväll några stycken. Den förlorade sonen kommer hem på söndag och det känns skönt nu har han varit borta så länge. Hur ska det bli om han får jobb så han måste flytta från vår lilla by, mammas pöjk. Blir allt bra tomt när alla tre står på egna ben. Bara gubben och jag, då får vi hitta på något att göra. Saknar allt min stora dotter. Fick ett sms från henne idag om att hon såg en kille från vår lilla by annars hade han en dubbelgångare, men det råkar ju vara en kille från vår lilla by i Thailand. Tänk vilken träff av alla ställen som finns på Thailand så träffar hon killen från vår byn där. Hon är nu på phi phi island så han lär ju vara där han också. Ja det ska bli kul att höra om hon pratade något med honom. Tjillevippen

Inga kommentarer: