måndag 24 november 2008



Vet ni idag är jag riktigt stolt över mej själv, vet ni vad jag gjorde, jo jag gick ner till biblioteket fast det snöade och blåste så, dä ni.....ha haha. Sen idag på eftermiddagen så åkte jag,gubben och vår son till min kusse musse och hälsade på. Där känner man sej som hemma när man kommer. Vi har söner som är lika gamla så det är kul att dom följer med ibland när vi hälsar på varandra. Inte vet jag vad jag ska göra med min trötthet nu är jag då tröttare än vanligt. Men det är så ibland varför vet jag inte, kunde nog sova hur länge som hellst...nej då det orkar man inte men det känns så. Jag får väl vara som trötter ett tag ha ha men drygt blir dä.. Ha ha fick sms från min dotter idag dom har då otur med sitt boende natten till idag har hon sovit dåligt för hon har haft myror fulla sängen, killekille haha. Tjingeling

Inga kommentarer: