söndag 23 november 2008



Ja då var det partyt över. Det gick väl så där det blev inte godkänt men men...... Det blir som det blir. Beställde tvålar till mej och så ljus så klart som luktar jul lite stämning måste man ha. Var ju till min kusse och hon har köpt dom där tvålarna och dom luktade ju så himla gott så dom måste jag ju bara ha. Det kom 3 gäster och så jag men jag är nöjd ändå. Har inte bokat något mera party, vet inte om jag vill ha några mera det börjar bli ganska så ut tjatat här i vår lilla by. Samma som igår så har jag inte varit utan för dörren, vet inte vad det blivit men det är så skönt att få vara inne i värmen, vi har nu -8 ute brrrrr.... undrar vad det ska bli när det kryper ner under -10,-20 då får man emigrera ha ha. Gillar inte alls den här kylan man skulle allt ha en lägenhet på ett värmare ställe som man kunde åka till i oktober och komma hem igen april- maj skulle inte vara så dumt. Tjingelling

Inga kommentarer: