tisdag 25 november 2008



Åhåjaj jag åter en dag till ände. Tror man får hjärnblödning på ungar får man det inte nu så då lär man allt klara sej. Varit med min kusin nu i kväll när hon hämtade sin dotter vid en kompis ett par mil härifrån. Nu äntligen idag kom jag fram till en arbetsterapuet men det var då inte det lättaste. När jag väl kom fram så var det fel ställe så då fick jag ringa ytterligare ett nytt telefonnummer, ja fel och fel dom har gjort en omfördelning eller vad jag ska säga, det var en terapuet som har det här området där jag bor i vår lilla by. Men nu är det gjort ska ju ha något för handleden på natten och när jag kör bil för att jag domnar ju bort i handen. Sen ringde dom från Alfta rehab i Borlänge så hon (glömt namnet) ska komma till mej på fredag. Hon ville att vi skulle träffas på torsdag men då är jag på sjukgymnastik så det blev hemma, för det passade inte någon annan dag. Vad man får skratta när man är ute och läser vad min dotter skriver i resedagboken. Känns som om dom varit borta i evigheter och det är bara 8 dagar sen dom åkte. Nej nu är det nattinatt i. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att du kan följa henne i resedagboken.Då vet du ju var hon är och vad hon gör....Kram