onsdag 26 november 2008



ja idag har jag kutat runt och städat, putsat fönstren i vardagsrummet. Sen när det var klart så tyckte jag att det passade inte med vinröda gardiner och gröna mattor på golvet, så då måste jag ju bara torka golven och lägga på nya mattor. Jag har en röd stor matta under vardagrums bordet och så har jag en röd gångmatta med granar på i hallen. Så nu har jag bara ungarnas rum kvar och övervåningen. Kanske är lite konstig men jag kan inte sätta upp advents stakarna om det inte är rent i fönstren, det passar liksom inte. På bibblan har jag sortera cd-skivorna i bokstavsordning, det är väl en liten hjälp en stund svår att ha dom så när man inte har alla skivor inne, har några tror det var samlingarmen dom får jag ta på måndag när jag är där. Imorron ska jag på sjukgymnastik igen, tycker det börjar bli tjatigt ja det lkisom ger mej inte så mycket längre. Så vi får se hur länge till det blir, kanske det här året ut. Nej nu ska jag lägga mej vid gubben och sova så Tjingelling

1 kommentar:

Anonym sa...

En annan har inte hunnit adventspynta ett dugg än,Jobbar hela helgen dessutom.Får se om gubben kan hjälpa till....
Kram