onsdag 5 november 2008


Vad jag tycker jag är duktig som går till bibblan varje dag. Idag blev jag inte så svettig som dom andra dagarna, vet inte, men det kanske inte var lika varmt idag. Men sol har det varit hela dagen. Fick inget brev med posten idag, om schemat från Alfta rehab i Borlänge då kommer det säker i morron när jag inte är hemma. Men jag får hålla mej tills på fredag i så fall, man är ju lite nyfiken på vad dom ska göra och vilka tider man ska vara där. Vet ju bara eftermiddagar och mitt på dagen. Undrar just vad mitt på dagen är för tid? Har inte bestämt mej än om jag ska ligga på hotell eller om jag ska vara hos min dotter. Hon har sin kusin där nu för hennes lägenhet rustar dom. Kanske blir lite trångt med tre personer i en etta, sen säger dom att jag snarka, tänk det har jag då aldrig hört hahahaha. Tror dom ljuger ha ha. Var upp till min lille bror och hälsade på en stund, det var ett tag sen jag var upp dit. Men jag har varit så slut när jag kommit hem och vi har ätit. Trodde igår att jag höll på att bli sjuk för jag frös och hade ont i huvudet men nej då kände inget i morrse så det var skönt. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Du det låter trångt med tre personer i en etta.Du kanske skulle lyxa till det med hotell.Kram Helena