lördag 8 november 2008


Ja nu är jag hemma igen, har varit hos min dotter. Åkte dit i torsdags och låg över tills på fredag. Så fredagen gick jag på kupolen i 3,5 tim fy vad jag blev trött och slut tur det inte var längre för det vet jag inte om jag orkat. Ja ni när jag kom hem så har jag fått brev från Alfta rehab i Borlänge och jag ska dit den 17/11. Tror jag skulle vara där halv 12 och vilket schema puh, så det blir nog till att ligga på hotell, har inte bestämt mej än men det lutar åt det hållet. Min stora dotter ringde i går och var jätte glad, hon har varit ute med sin chef och hon har bjudit henne på en thai restaurang och så fick hon en present. Men hon öppnade inte hela på en gång först var det en massa lakrits pastiller och så såg hon en 500 kr sedel. Så när hon kom hem så tittade hon ordentligt och det visade sej att det var 2000kr hon fått av sin chef men dom pengarna skulle hon ha i nödsituation, om hon längtade hem eller till just nödfall. Inte alla som har en sån chef, det visar då att hon uppskattar henne så det är ju jätte skönt att känna. Nej nu ska jag gå ner och äta frukost. Tjingeling

Inga kommentarer: