söndag 9 november 2008



Idag fick vi en liten överraskning när vår dotter och hennes kille kom. Jag började ana ugglor när jag ringde och pratade med henne när hon sa att hon var hemma, men jag hörde att det var dom inte. Vi fick inte åka någonstans för vår andra dotter men hon kunde inte säga varför men att vi måste vara hemma. Men jätte kul att se dom och till helgen ska vi ha vår lilla jul afton. Det har varit en jävla helg, jag har sovit dåligt och en grinig dotter som det inte gick att tala med och gubben ja själv har jag heller inte varit på stålande humör. Men nu ska jag gå och lägga mej och hoppas att morgondagen blir bättre. Jag har mitt i allt också glömt att ta min medicin som jag tar varje kväll, glömt både fredag och lördag. och igår så bonade jag golven phu vilken tid det tog och alla möbler man skulle flytta undan än hit och dit, tur man inte gör dä så ofta. Dyrt tyckte jag det var med polishen 69 kr för en liten flaska. Nu har jag köksbordet jag skulle behöva olja in men det får bli någon kväll under veckan. Nu ska jag zzzzzzzz.........tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

fasligt vad du står i.....Ta det lungt vet ja när det är helg.Den är ju till för vila.Men det var väl kul att du fick träffa båda tjejerna under helgen.