måndag 10 november 2008



Å vad det är spännande Prison Break, tänk om det ändå kunde vara lite längre men nu måste man vänta tills nästa måndag igen. Idag har jag gått och rapat hela dagen som om jag har ätit kokt ägg, men det har jag inte. Orolig i magen är jag så nja får väl se varit det bär. Vad jag tycker det är skönt på bibblan nu har man ju sina rutiner och man vet på ett ungefär vad man ska göra, ja i alla fall måndagar. Men det är en sån lugn miljö, men det finns säkert dagar det är jäktigt och stimmigt. Skolbarnen har ju vissa dagar dom är där de stora kanske inte stimmar så men dom små dom kan dom. Nu är det bara 6 dagar kvar innan dom far till Thailand det börjar kännas lite nervöst, men det blir kanske bättre när man vet att dom har det bra och att dom kommit fram. Men riktigt lugn blir man nog inte förrän dom är hemma igen om tre månader. Jag få ha nedräkning med början den 17/11. har oljat i köksbordet nu ikväll så nu får det stå och torka in tills i morronbitti. I morron ska jag få vinterdäck på bilen och framvagnen inställd gubben och sonen åker till Hagfors och fixar det, han ska också ha vinterdäck till sin bil. Tjingeling

Inga kommentarer: