tisdag 11 november 2008



Tänk vilket minne man har, lånade en bok på bibblan men tror ni jag hade den med mej hem...nejdå den glömde jag, får försöka komma ihåg den i morron. Ringde idag och bokade hotell när jag ska vara i Borlänge på rehab. Man vet ju aldrig hur man är efter en dag där. Pratat med min kusse idag och hennes lilla syster hade beställningar på tofflor som svärmor gör, så nu har hon lite att pyssla med. Men det är mysiga tofflor, min minsta dotter har sådana och hennes kusin. När dom var mindre hade dom sådana tofflor men då satte jag skinsulor på dom så dom inte skulle halka. Idag var gubben och fick vinterdäck till bilen, men framvagns inställingen blev inte bra bilen drar lite åt hölger, släpper du ratten så bär det av. Det kom en bi odlare på besök idag hon hade lite problem med en vattenskada i sitt hus och snäll som gubben är så följde han med henne hem för att titta på det. Och mest han var borta så kom våra vänner på fika, så det har gått hela dagen sen jag kom hem. Därimellan ser man inte röken av någon. Men nu har jag inte träffat kussen min på länge så nu måste jag ta mej dit och skvallra lite. Vi "jobbar" ju bägge två nu så det blir inte så mycket tid över, men har inte så mycket energi kvar vissa dagar. Nej nu ska jag krypa ner under täcket så Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Har också ett par av de berömda tofflorna.Och jag får gå försiktigt med dem annars sitter jag på rumpan rätt som det är.Men de är supersköna att ha när man är lite frusen om fossingarna...