torsdag 20 november 2008



ja idag på eftermiddag ringde jag min kusin och hörde om hon skulle in på byn men hon skulle inte det så jag och min son åkte dit. Nu var det evigheter sen vi sågs sist så det var så skönt att få träffa henne. Här i vår lilla by är det vinter, de ligger lite snö på backen. Det blir ju lite ljusare ute faktiskt,men är inte direkt någon vinter älskare. Jag gillar våren bäst av våra årstider, för då vet man åt vilket håll det går. Men ska det gå lika fort med vinter som sommaren så lär vi snart ha våren i knutarna. Vet ni idag lagade gubben mat, fast han tog upp färdig mat som var i frysen men ändå, vad snopen man blir, tänkte göra tjockpannkaka. I morron blir det tacos det har vår dotter önskat så det får bli det. Hon kommer hem tidigt för hon var vist ledig i morron så hon kommer med 11 bussen. Var upp till min svägerska också idag och det var ett tag sen jag var dit. Ska ha PartyLite på söndag så få se om det kommer någon det visar sej väl hur det blir. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas det kommer några på ditt party.kram