lördag 22 november 2008


ja vad säger man god natt eller god morron kl är nu 02,35. Nu har jag varit på 50-års kalas. Det har varit jätte kul inte ofta man är ute i svängen. Vi fick potatissallad och rostbiff och det var jätte gott. En enkel maträtt att göra när det är till många. Ja inte är jag direkt nykter heller just nu, men jag ska allt snart krypa till sängs. Det har annars varit en lugn dag har inte gjort så mycket. Min dotter kom hem tidigt ja redan vid 11 tiden var hon hemma. Hon hade beställt tacos till middag så det åt vi tycker det är så himla gott. Men det är väl för att man inte äter det så ofta. nej ni gott folk nu ska jag allt lägga mej och sova så Tjingelling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de är kul att vara ute och slinga ibland.Ja alltid roligt med fest..ja vi åt också Taco de är inte så dumt.Ja du får väl vila idag kram kram kussen