söndag 16 november 2008


Ja idag har jag huvudvärk så det känns som om huvudet sitter på en pinne. Åker ju till Borlänge i morron så jag kanske inte kommer att kunna skriva på några dagar. Min dotter åker med mej in sen får hon ta bussen så hon kommer hem till sej. För jag hinner inte köra henne ända hem till sej. Jag ska vara i Borlänge mins 45 min för innan vi börjar, då hinner jag äta lunch innan vi börjar dagen. Det börjar kännas lite pirrigt men det är inte så farligt. Ska bli lite spännande faktiskt få se om dom hittar något fel på mej ha ha. Idag har jag inte gjort så himla mycket jag har inte broderat ens orkar inte med detta huvud. Tänk om det fanns reservdelar att plocka fram när det blir så här, skulle inte vara så dumt. Försökte hjälpa mamma med hennes "nya" mobil men det gick inte så bra det slutade med att jag fick ringa telia och be om ett nytt kort. Men jag ringde ju min lillebror där mellan så han kom och vips så funkade telefonen, jag har inte sett att när man knappar in puk koden så kommen din kod fram, så nu har hon en "ny" mobil att lära sej. Dom åkte tillbaks till Älvdalen idag på förmiddag men hon skulle komma igen i början på december. Nej nu ska jag lägga mej och sova ska upp lite tidigt i morron haha halv 9 har jag ställt väckarklockan på. Det är nog så tidigt för mej, tur jag inte ska upp så tidigt i Borlänge det tidigaste jag börjar där är halv 11. Så det blir ju lite sov morron kanske....Tjillevppen

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj,OJ,Oj du är då tydligen van att sov länge på morgnarna.Jag går upp kl.5.00 när jag jobbar.Fast de e ju förstås för att jag har en timmes bilkörning innan jag är där också.Lycka till i Borlänge!!!!!!
Kram Helena