lördag 15 november 2008



ja då var det kväll igen och dax att krypa till sängs. Nu harmin stora dotter kommit hem. I morron blir en jäktig dag, då ska vi göra iordning till julmiddagen. Och så ska min dotter sälja sin bil så hon som köpt bilen kommer vid 12 tiden och hämtar den. Hade min minsta dotter med mej hem från stan idag. Det blev väl inte sagt så mycket om mötet idag. Men dom ska kontakta mej när vi ska träffas igen. Jag ska öka min tid på bibblan så det blir 10 timmar nu gör jag bara 8 timmar, ska börja med det veckan 48 blir det väl. Ja åhåjaja det är mycket ibland. Pratade med min samtalsterapuet efter mötets slut, läste igenom vad han skrivit om mej som han ska skicka med till Alfta rehab i Borlänge så dom har det när jag ska vara där till veckan. Ja då ser dom lite mera och får lite mera information. Min huvudvärk den har jag kvar men nu tog jag mej två panodil. Har ätit så många idag så jag har inte vågat ta några flera sen i morse, tror jag har ätit tio stycken idag. Ja man får ju högst ta åtta men vad fasen ska man göra. Gubben han ligger och lyssnar på Lisa Ekdal, och jag ska lägga mej och lösa lite korsord. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

ja de är inte alla som får fira julafton två gånger.ja fy nu drar dom på måndag,ska vara orolig med dig hahahaha...ja vad bra att hon fick bilen såld.Vem var de som köpte den då?ja ska bli kul att se hur de går för dig på din utredning.Ja nu börjar tjatet att du ska öka och tiden,hoppas att de inte fortsätter med de på en gång sen när du ökat till 10 tim veckan,men de brukar vara ett jä... tjat.kramkram kussen