fredag 14 november 2008



ja då var det färdigt igen. Putsade fönstren i köket igår, så nu har jag huvudvärk så det räcker. Ha ha jag vet då att jag har ett huvud, tur dä så jag har något att ha ont i ha ha. Panodilen hjälper ca två timmar sen är det färdigt igen. Nu regnar det då ute så nu har herren öppnat himlaporten. Inatt när jag var ner vid fyra snåret då var det alldeles vitt ute men det syns det inte ett spår av nu. Ska straxt åka in till stan på ett rehab möte igen. Det känns ganska så onödigt nu när jag ska in på en utredning på måndag. Ja få se om min dotter och hennes kille ska åka med hem, hon visste inte säkert igår när jag pratade med henne. Men är han blyg så är han blyg, men han lär väl träffa oss någon gång. Så kommer min stora dotter hem i kväll hon visste inte vilken tid det blir, hon ska förbi med sin pojkvän till hans föräldrar och så ska dom lämna grejer där som dom inte vill lämna kvar i lägenheten eller på förrådet Sen kommer han upp på lördag med sina föräldrar. Tjingeling

Inga kommentarer: