måndag 3 november 2008


ja då var det måndag igen, är inte annat än måndag o fredag. Gick min promenad till bibblan idag också ska försöka göra det så mycket det nu går. Var in på en butik i vår lilla by och köpte mej ett par nya foppa tofflor, inte min färg direkt på dom men vad kan man begära när det inte finns någon annan färg , de var bruna. Vet min äldsta dotter tycker inte om dom tofflorna men dom är jätte sköna. De jag köpte idag är inte lika stora (vida) som dom andra jag har men dom var billiga, köpte dom på skohuset i Borlänge. Idag har min yngsta dotter börjat sin apu som varar i 4 veckor hon tyckte det var så där men man vet aldrig kan ju bli roligare ju mer man lär sej och får vara med och göra. Hon har ju ljud och spel utveckling som inriktning på median hon går på. Ha ha tror då hon har det ha ha, tänk vad osäker man blir när man inte är 100% säker. Nej nu väntar kudden på mej Tjingeling

Inga kommentarer: