söndag 2 november 2008



ja nu har jag inte haft så mycket tid och ork att skriva i min blogg, men nu ska jag skriva lite. I fredags var jag in till min sjukgymnast och vi gick igenom lite frågor som ska med till Alfta rehab i Borlänge när jag ska dit. Så det känns skönt på ett vis men samtidigt lite oroande. Men nervös behöver jag ju inte vara än för något som ännu inte ägt rum, men men...... Den dagen den sorgen. Få se om jag får något brev eller telefonsamtal om när och vilken tid jag ska vara där. Jag vet veckan 46 men inget mera. Ja igår var jag upp till graven och tände ljus, då träffade jag några som bott här i vår by för länge sen, dom flyttade härifrån 1982tror inte jag träffat dom sen dess. De var här och tände ljus vid sina anhöriga som är begravda här. Men idag har jag inte varit utanför dörren, har bakat nästan hela dagen. Har bakat lite kakor och en mandelkrans, ska väl ha något att bjuda när det kommer någon. Gjorde maränger med choklad i och dom blev jätte goda. Så min minsta dotter fick en burk med maränger med sej hem så hon och kusinen har något att smaska på. Nej nu ska jag allt gå och lägga men känner mej sliten faktiskt efter allt bakande. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad du bakar,Här har det inte bakats något på ett par veckor så det börjar bli tomt i skåpen.Kan du inte skicka lite bakenergi till mig.Kram Helena