måndag 27 oktober 2008



Ja idag har jag planterat om blommorna på biblioteket, ja inte riktigt alla. Tyckte dom behövde det så nu är dom så vackra så. och inte har min son fått något om jobbet här på orten han sökt. Har hört att en del fått jobbet och det är då jätte kul för dom. Men jag hoppas att min son får det han också. Dom behöver satsa på ungdomen så dom stannar kvar här i vår lilla by. Jobb här är något som man kan vara glad om man får, men det nya landtingstvätten är bra att dom satsar här igen. Sen har jag fått reda på att vecka 46 börjar jag min rehab på Alfta rehab center i Borlänge. Ja få se vad som händer sen efter det........... idag blev det rester och skink sallad till middag. Tycker det är så träligt med den där förbaskade maten, vad man ska hitta på att äta. ÅÅÅÅ ikväll är det ett nytt avsnitt av Prison break. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har fått jobb.Fick brev 27/10.Hoppas din son får jobb också,som sagt så behöver vi ungdommarna kvar här på byn.Kram Helena