onsdag 29 oktober 2008



Det blev så sent igår så jag orkade inte skriva vad som hänt under dagen. Min dotter var med sin kusin och hennes mamma till Hällefors på PartyLite visning. På hemvägen så köpte hon med en familje pizza. Jag ringde min kusin och frågade om hon ville ha pizza, men hon hade ingen bil, för den hade hennes son lånat. Men vad gör man inte för sin goa kusin, jo jag var och hämtade henne, så hon kunde vara med. Så pizza fick vi och den var jätte god. Min kusse ringde till sin son och hörde när han skulle hem så vi kunde ta oss en cider till pizzan. Så då kom han upp och åt pizza. Det var en familjepizza för tre men den räckte till fyra+lite till min dotter. Men trevlig hade vi och som valigt så får man sej ett gott skratt. Men hon åt en pizza innan dom åkte hem, så ni inte tror hon blev utan ha ha. Det märks att det är höst lov för min dotter hon vänder dygnet vaken på natten och sover på dagen. Men en annan var ju lika dan när man var ung, men jobbigt när lovet är slut och man måste ställa om sej igen. Tjingeling

Inga kommentarer: