onsdag 29 oktober 2008



ja då var vintern här igen. Visst blir det fint med snö det blir ljusare ute, men vart tog sommaren vägen. Så nu måste man väl börja ta fram vinter jackan. Phu, alla kläder man ska ha när man ska ut så man inte fryser. Nej, den här årstiden gillar jag inte då tycker jag bättre om våren, den är den bästa tiden tycker jag. Inte har jag gjort något speciellt idag annat än varit till bibblan, där tycker jag det är lugnt och skönt. Kan säkert vara stressigt där det vet jag ju inte, är ju bara där två timmar. På måndag då börjar min kusin att "jobba" på vår enda mataffär, hoppas det kommer att gå bra för henne där. Nu i kväll kom vår son hem, han har varit ner till sin flickvän några dagar och hälsat på. Vet inte hur dom har det om dom är tillsammans eller om dom bara är vänner. Tjillevippen

3 kommentarer:

livetiallmänhet sa...

tack för omtanken kram kram ...ja de visar sig hur de är mellan dem,vi får luska lite hahaha kram kram kussen

livetiallmänhet sa...

tack för omtanken kram kram ...ja de visar sig hur de är mellan dem,vi får luska lite hahaha kram kram kussen

livetiallmänhet sa...

hahaha nu blev de dubbelt,måste vara vinet hahahaha kram igen kussen