torsdag 30 oktober 2008



Usch idag känner jag mej sliten. Har lite ont i huvudet och runt ett öga, men jag brukar få så här ibland. Men huvudet det gör sej påmint om att man har då ett att ha ont i ha ha. Vet inte vad jag gjort för att känna mej sliten. Men det känns då alldeles utmärkt med mina två timmar på bibblan. Idag tror jag inte jag orkat med någon längre dag. Sov tills klockan var 10,15 och det är länge sen jag sov så länge. Inatt har dom sagt att det ska bli snö och jag som inte har några vinterdäck till bilen. Det blir för gubben att sätta på vinterdäcken på volvon till morron om det är snö på vägen. Det är första snön som kommer, är den som är som otäckaste innan man vänjer sej att ställa om till vinter väg. Nej jag tror jag ska lägga mej och vila en stund innan det blir allt för sent. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

ja den första snön och halkan är inte rolig gruvar mig men ska ut och köra i kväll,ska skjutsa in min dotter och hennes kille på något hallowen spökning som fritidsgården ordnat i kväll..kram kram kussen..Jag har då vinterdäcken på nu..