måndag 20 oktober 2008

Ja då var man tillbaks på biblioteket och vad det känns bra, det var som att komma hem. Lika så när jag åkte så var jag glad, den känslan hade jag inte när jag åkte ner på äldreboendet. Visst var det bra där nere saknar dom gamla dom var så goa, men orkar inte kroppen så vad kan man göra? städade hemma på förmiddagen, gubben damsög och jag torkade golv så det gick fort. vi höll på med älgkött både lördag och söndag, fast söndag packade vi bara
färsen så städa orkade jag inte då så det fick vara tills idag.




Äntligen så började Prison break idag synd bara att det är bara en gång i veckan. Det är ju så spännande och så måste man vänta tills nästa måndag. Ja det lär väl gå men vad man ska behöva vänta så länge. "men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" Tjillevippen

Inga kommentarer: