tisdag 21 oktober 2008



Åhåjaja då var det kväll igen och dax att krypa ner under täcket. Dagarna dom gå och inte vet jag riktigt vart dom tar vägen. Tog min runda i dag fast det var dåligt väder och duggade lite ett tag men det gick över. Men skönt är det bara man kommer ut, fast man letar ju efter ursäkter för att slippa gå ut. "Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" som ordspråket säger och det är ju sant man kan faktiskt klä sej efter vädret. Då har jag gjort min andra dag på bibblan, menade först att börja tidigare i morron men jag ångrade mej, det är bra mellan kl 14,00-16,00. Tidigare tider kan man ta sen när man riktigt vet vart detta bär. Jag har ingen aning om vart det bär, lite olustigt känns det i alla fall att inget veta. Men som alltid så får jag trycka på röda knappen och tänka igenom och kommer som vanligt fram till att jag tar en dag i taget och morgondagen vet jag inget om för den har inte varit ännu, så inget att vara orolig för. Fast det hjälper ju inte alla gånger, inte på en gång man får låta tanken ta några rundor innan den lägger sej. Tjillevippen

Inga kommentarer: