onsdag 22 oktober 2008



Oj vad den klockan går. Är inte annat än morron och kväll. Idag tyckte jag att jag var lite smart. Jag tog min promenad till bibblan för att i stället gå före, men jag gick lite för sent får nog gå lite tidigare i morron. Inte alls dumt att gå ner till bibblan det blir som min vanliga runda som jag går annars. Har varit och hälsat på min gamle far idag, han jag älg. Vi såg två stycken när vi åkte dit, dom var nog glada att dom klarat livet en dag till. Och vilken gullig katt dom har skaffat den var så fin så, har inte sett den förrut, ja jag är inte den som är så ofta och hälsar på min gamle far. Man skulle göra det men det blir inte så. Sen har min kontakt person från försäkringskassan ring men jag håll på att steka pannkakor så hon skulle ringa i morron förmiddag, undrar just vad hon ville. Man vet ju aldrig med dom, ja jag får väl höra i morron vad hon ville. Tjillevippen

Inga kommentarer: