söndag 27 juli 2008

Söndag



Nu på middagen började det mulna på och det dröjde inte länge förrän regnet kom, trodde först vi skulle klara oss för det mullrade först ett tag. Men det behövdes för det var bra kvavt ute. I morrse följde min dotter med min bror och familj till Rättvik på krusing som är hela veckan. Så nu blir hon borta hela veckan, men kul hoppas jag hon får och få se massor av snygga bilar. Min bror har en amerikanare av något slag vet inte vad det är för sort sånt kan jag inte men den är också fin. Min son blev sugen på rabarberpaj så det har vi fixat iordning en han skar rabarber och jag gjorde pajdegen, så nu ska vi kalasa på raberberpaj. Idag har jag bara degat hela dagen och det är så skönt men jag är trött det kommer väl efter av allt rännande som varit åt alla håll. I morron ska jag börja på biblioteket igen för nu är det slut på min "semester" ska bli skönt faktiskt att få börja igen, men det är ju bara augusti ut. tjingelling.

Inga kommentarer: