torsdag 24 juli 2008



Ja pust, stånk o stön idag har det varit varmt, vi hade 28,9 ute på altan i skuggan undrar just hur mycket det varit i solen. Tog mej en promenad på förmiddagen men det var allt i det varmaste laget redan då, tur jag tog en liten flaska med vatten med mej. Nu i kväll är det riktigt skönt, men man ska inte klaga det är ju det här man väntat och längtat efter. Jag och min dotter var ute och övningskörde en runda så hon får köra bil. Inte klokt vilka gamla barn man har, men samtidigt är det allt bra skönt att dom växt upp och klarar sej själva. Bara hoppas på att dom får jobb också så dom slipper bo hemma, fast en annan vill ju att dom bor kvar hemma. Men livet är väl så att dom flyttar och skaffar egna familjer, och vi får barnbarn jag och gubben. Men det känns allt bra konstigt kan jag ju erkänna och att vi är gamla jag och gubben, men nu får vi ha mera tid åt oss själva och hitta nya vägar att vandra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vi kom på här om dagen att de är bara UNGARNA som blir GAMLA...hahahahah... Kram kram kusinvitamin i skogen