onsdag 23 juli 2008

Ett år äldre


Jaha nu var man ett år äldre igen, men nu vill jag inte fylla något mera ha ha. Min dotter kom hem och av henne och min son fick jag något som heter "tvätt nötter" dom kunde man tvätta kläderna med i maskinen, torka golv och tvätta håret. Fast då får man koka upp dom i vatten och spara vattnet, så det här måste jag allt testa. En liten annorlunda present. Ja det blev lite paket av min minsta dotter fick jag ett pack med voltivljus och av gubben fick jag två lotter fast dom vann jag inget på och en slant av min mor. Dom var också hit en snabbis hon skulle hem till sommarstugan och pyssla, göra iordning för hantverkar dagar som är i en by nu torsdag till lördag. Min väninna och hennes man från värmland kom också hit. Ja fy vad gammal man börjar bli. Det har varit en stålande skön dag fast jag har ju bara hållt mej i skuggan och ute på vår altan.

Inga kommentarer: