tisdag 22 juli 2008

Stor handlat


Ja idag vaknade man med ett leende för att solen sken och det var varmt och skönt. Det regnade och åskade hela dagen igår, så fort man slog på datorn så mullrade åskan så man fick dra ur alla sladdar till datorn så till slut tröttnade jag. Idag har jag varit och storhandlat ja stor handlat och stor handlat men så vi klarar oss i två veckor. Man får ju lov att göra så för här hemma har man inte råd att handla alla varor och så finns inte det man ska ha heller alla gånger. Min dotter och hennes kompis var med så de packade varorna medan jag plockade upp på bandet och betalade. Roligt när ungdomarna vill följa med. Var in på Rusta och köpte en luftmadrass för min dotter ska med sin kusin och hela familjen på krusing i Rättvik till veckan, tror dom skulle åka på söndag. Sen nu på kvällningen kom min kusin med present (fyller år i morron) fick ett doft ljus som det stod "Bästa kompis" man blir glad ända in i själen. Så det ska jag elda på i kväll. Det har varit en skön dag, man har ju längtat efter den här värmen men det var lite väl mycket när man var i stan och handlade. Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

a de var så kul att träffa dig idag de var så länge sen känns de som...Ja visst är de skönt när någon är med och handlar de undrlättar mycket,ja och de är kul att ha ungdomarna med sig..Kram kram syns snart igen.Nu ska jag och emil äta pizza de lukar så gott från köket puss kussen

Anonym sa...

onsdag 23 Juli.....
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN......

kram kram kussen