onsdag 25 juni 2008



Ja idag gjorde jag sista dagen före min "semester" ska fortsätta på biblioteket fram till den 1 sep så det känns bra. Ringde min chef och vi blev att prata om min tid på biblioteket och om jag inte skulle kunna få vara där fram tills jag ska till äldrevården och prova på där. Så jag frågade och det skulle gå bra, så nu är jag glad för det, slipper jag få ett av brott på två månader. Gjorde iordning på biblioteket för Håkans bilar idag så de ska stå där nu fram till den 11 juli. Sen måste jag jag ju skryta om mej själv, har gått nästan åtta km på orbitacen idag. Kände mej så lugn och glad idag ända tills jag kom hem, vet du tusan vad det blev men nu känner jag mej så irriterad så det är inte sant. Gud vad det är drygt när det blir så här och inte vet jag vad det var som utlöste det hela heller. I kväll är det fotboll igen Tyskland- Turkiet hoppas turkarna vinner. Ha ha nu vet jag att det är Tyskland- Turkiet ha ha. Ja då har man semester från i morron tills den 28 juli ha ha ha ha

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad bra då får du typ vanlig semester haha ja de var ju skönt då har de ju ordnat sig för dig de känns väl skönt,ett bekymmer mindre.Ja i baland så vet man inte vad de är som irriterrar en men sånt är livet..Ja de var skönt att de inte var så illa med pappa nu de var ju kraftig inflamation på gallgångarna och gallsten,men de är något hela tiden och de är väl så att de blir mycket för han i och med att han har dåligt emunförsvar..Ja tack för omtanken att jag ska ha trevlligt,ja vi får träffas nästa vecka skaknar dig kram kram kussen