torsdag 26 juni 2008


Så här kände jag mej idag när jag kom hem från sjukgymnastiken efter att vi ätit mat. Totalt slut på krafterna, skulle upp till min svägerska på PartyLite men jag orkade bara inte knappt så jag orkade stå upp. Min son skulle in på Jysk och handla en tv bänk/hylla dom hade en på lager men det visade sej sen att de hittade inte alla kartonger det fattades en, så vi fick åka hem utan och dom hade ju bara en på lager oturligt nog. Ja både hylla och mobil som han skulle köpa så han fick behålla pengarna ett tag till. Brukar bli bra slut efter en dag i stan, för det tar nästan hela dagen man är borta allt mellan 4-5 tim med resetiden inräknat. Eftresom vi bor en bra bit från stan så passar man ju på och gör alla ärenden med att handla m.m. Men nu ska jag gå och lägga mej och hoppas jag har bättre ork i morron. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

ja fy fan vad drygt de är att vara trött så man är medvetslös..Ja fy vad drygt de är på jysk i ludvika dom har inge service där på nå vis..ja sov gott de var kul att träffa dig en stund idag kramkram kussen