tisdag 24 juni 2008



Ja nu har jag bytt mall på min blogg, men jag vet inte om den här var så bra, om det är min smak nja det vet jag inte, vi får se hur länge den får hänga med. Lite roligt att ändra utseende ibland. Ja i morron gör jag min sista dag på biblioteket det känns lite konstigt. Men det har varit jätte skoj den här tiden som varit. Min son ska ha en utställning där på sina modelbilar han har, så det är ju skoj. Tog en sväng på min cykel idag innan jag skulle till biblioteket, en tur på ca 6 km men phu vilken kondis man har det är inte klokt. Men det ska vi allt ändra på, nu får jag ju hela dagarna på mej, fy vad det ska bli konstigt att inte ha något att gå till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de är jätte bra mall.ja visst är de roligt att sitta och greja med bloggen..kram kussen