söndag 8 juni 2008

Crusing



Igår var jag med min bror och hans fru till Vansbro på crusing. Det var roligt, det fanns mycket fina bilar att titta på. Har aldrig varit på crusing förr. Vi åktehemifrån omkring halv tre på eftermiddagen och vi var hemma igen runt halv tre inatt. Mygg bett har jag så det räcker och blir över. Min dotter var också med och hon har då myggbett stora som jag vet inte vad. Hon är överkännslig för insektsbett så hon baddar och baddar med salubrin för de kliar ju också. Jag sov tills klockan elva idag, det har varit fint väder idag men det har blåst lite, få se vad det är för väder i morgon de har ju hotat med regn och det behövs. Fast man vill ju inte att det ska regna på dagen det kan ju regna på natten och vara fint på dagarna. Men man kan ju inte rå över vädrets makter. Har inte gjort något speciellt idag har tagit det lugnt, var upp till min bror och hämtade hem grejerna som vi hade med igår. Var ut till min kusin på fika nu i kväll. Men nu ska jag gå och lägga mej för jag känner mej lite sliten faktiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja klart man blir trött när man är uppe så länge hahah,man är för gammal hahah,jag satt ju uppe också och väntade på mina ungar så jag kom inte heller i säng förrän tre tiden på natten,och fy vad trött man bllir dagen efter.kram kram kussen