måndag 9 juni 2008



När jag kom hem från biblioteket och vi ätit så la jag mej ute i soffan och lyssnade på min bok. Det är lite svalare ute nu och så blåste det men det var ändå inte så kallt. Min dotter lagade maten idag hon ville ha tacos så det har hon fixat tills jag kom hem. Få se om vi får regn nu som dom sa på vädret det behövs komma lite för det är torrt ute. Min son går brandvakt i natt där det varit skogsbrand, de skulle vara ute hela natten trodde han. Så i morron får han sova tur han sov middag en stund idag. Vi var bjudna ner till våra vänner på hallonpaj, den var jätte god. Har nog aldrig ätit det förrut vad jag kan minnas. Det blir för det mesta rabarberpaj man gör. Ska göra en rabarber och jordgubbspaj bara vi får gubbar ute på landet, det blir nog jätte gott med det sura och sen de söta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de kommer att hålla på hela natten skulle jag tro,och de var enda dagen emil inte sov middag men de är unga dom orkar,fan jag brukar säga till emil att när jag var i hans ålder kunde jag vara uppe dygnet runt...hahah..ja mums vad du får äta gott då kram kram kussen